jueves, 17 de octubre de 2013

TALLER D’IMATGE

Aquesta setmana, hem realitzat un taller d’imatge. Ha estat fantàstic, ja que em pensava que mai arribaria a saber a utilitzar aquest programa, el GIMP 2. Es pot descarregar de manera gratuïta. Estic fascinada, per la gran quantitat de programes que un mateix es pot descarregar gratuïtament i pots fer un gran ús.
L’univers de les noves tecnologies és tant ampli que normalment quan no controlem aquest món ens ofeguem. En canvi, si ens sabem desenvolupar dins aquest camp penso que ens dominen a nosaltres, ja que no tenim control davant les màquines.

He de dir que a poc a poc vaig perdent la por a les noves tecnologies, però encara  m’atabalen una mica, ja que no sé controlar-les, aquest fet em desborda una mica i em col·lapsa. Estic satisfeta amb aquesta feina perquè no em vaig posar nerviosa i ho vaig aconseguir. Em vam passar una sèrie de problemes, com per exemple, vaig borrar tota la feina que havia fet sense guardar-la. Vaig haver de començar de nou. Però amb paciència vaig poder realitzar un muntatge!

No hay comentarios:

Publicar un comentario